fiint väder

nemen tjenna, var ett tag sen jag skrev här va? Och förlåt för det, jag vet att det har vart ganska mycket, förlåt för dåligt uppdaterande här på sistone, men inte så här länge väll? Men jag har en anledning.. Som jagfs krev sist har jag vart sjuk, och det har jag.. eller är jag! men mår 1000 gånger bättre nu. Men sen har det vart så himlans fint väder dårå.. så jag har velat gjort saker hela tiden. Och det tar på krafterna. Inte nog med det (mamma du ska nog inte läsa dethär) men det har blivit en och annan fest med. Har liksom vart ledig måndag, tisdag senbörjade jg 4 idag. Och dte har vart så br aväder mabn jan tänka sig, och det är så jävla skönt! Sen har jag faktiskt tagit de lugnt när jag vart ute, och jag har ju faktiskt inte blivit sämre.. I måndags åkte jag ner till apoteket iallafall och införskaffade mig hostmedicin, allergitabletter, nässpray och halstabletter och efer dte började jag känna mig bättre. Mina dagar dårå... på måndagen så var jag ju fört nere i sälenbyn och handlade halva aopteket, senvar jag typ ute resten av dagen, sen på kvällen åkte vi till tandis och festa, i tisdags åkte vi ut i backen men jag var som sagt sjuk och orkade inte åka så ja åkte ner och satte mig i solen istället tills de andra kom och hämtade mig och sa att de va afterski på g, men vi kände att solen lockade mer så vi satte oss i solen och drack lite istället, sen på kvällen blev det harrys. Och idag när jag vaknade var det så underbart väder så ja och mange gick ner till cafet och satte oss ute i solen och åt fruksot sen satt jag där resten av dagen tills jag började jobba kl 4. Och sen har jag jobbat nu ända till 11. och jag är lite redface just nu för solen tog rätt bra idag tror jag. eller under alla dom här dagarna!! imorogn jobbar jag 10-16 och hoppas på sol när jag slutar... JAG♥SOLEN!!!













Lite pics från mina soliga dagar, hoppas ni haft det bra ni med!! Puss och godnatttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0