Ensam igen

Nu har min kära familj packat ihop och dragit!! det är tråkigt att dom åkte så fort, känns osm dom knappt varit här något. Tiden har bara runnit iväg men det är bara för att vi haft massor med kul! Jag saknar dom redan och längtar tills jag kommer hem och får krama om dem igen. Så helgen har varit så himla bra men nu återgår jag till det vanliga igen, vilket är jobb, fest, snabbmåltider, och stökigt hem. Ska föröka dra igång med tärningen nu igen också.. Jobb, fest, träning, snabbmåltider och stökigt hem! Men det kommer gå fårt, redan mars och jag åker hem i slutet å april/början på maj. Och fatta att det kommr vara vår hemma när jag kommer hem! hur underbart är inte det? Kunna gå utan min feta dunis och sitta ute och mysa! Jag och min syster ska ju även iväg en weekend till nån stad och bo på hotell och festa och shoppa.. Jag har bara saker att se fram emot nu och även fast jag tycker det ska bli tråkigt att lämna det här, ser jag så mycket fram emot att komma hem! Träffa alla kommer vara guld! Nu ska ja kila ner mot affären innnan jag börjar jobbet, har int ehandlat på typ 108 år!! Hoppas ni allla haft en lika bra helg som jag har haft i det fina vädret!!!

TORSDAG

Man får våldgästa sig på neo ibalnd..

FREDAG



tattarläger i bilen.. 1 fällt säte 3 i baksätet 1 i bakluckan


Muppen i bakluckan











LÖRDAG









Mina nya super skidor!!






Årets första grillning

SÖNDAG



Nu åker dom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hadde kanon bra,härligt väder och trevligt sällskap det kunde inte bli bättre...fast vi saknar dig!!!!

2011-03-13 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0