1 mars

Tänka sig vad tiden bara flyger iväg.. Om en vecka har jag vart här i 3 månader.. hur sjukt känns inte det? Vi har bara 2 månader kvar här i sälen land, och att det ska hinna blir vår på det känns lite ofattbart. Men tiden kommer gå snabbt.. Den här veckan kommer vi ha så sjukt mycket att göra så jag kommer inte ens hinna koppla av.. nästa vecka kommer min familj och det kommer också gå snabbt, sen kommer det nog vara lite mer utav en dötid här tills påsken kommer. och efter påsk nångång åker vi hem.. så ser det ut..

Haf jag föresten glömt att nämna en sak? Jag måste väll ha sagt att jag åker tillbaka till Norge i sommar och jobbar.. runt den 10 juni åker jag och stannar där i ca 3 månader. Men det jag inte sagt är att min syster, OCH min bror också ska med :D Jappp, min syster hoppade av jobbet på posten i sommar och följer med mig till Geiranger. Och Linus som har jobbar där förut åker med en månad! Syskon ligan då eller? Tror vi gillar lite med det här att jobba tillsammans, alla vi kommer jobba på naustkroa också så de andra kommer inte ha så mycket att säga till om!! hehe




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir rörd,ni var ju små nyss!!!Vart har tiden tagit vägen.KRAM PÅ ER!!!

2011-03-01 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0