nothing on you, baby

Dålig uppdatering ihelgen, jag vet! har haft massa annat för mig. Fredagen jobbade jag ju som sagt, det gick bra och det var hyfsat med folk och bra drag! Lördagen så började jag jobba halv 2 och jobbade till 10 då de va hem och fixa sig snabbt för en utgång. As bra kväll på union, hade jävligt kul. Sen igår var det dags för jobb igen.. halv 2-9, vädret igår var awsome och det kändes inte kul alls att behöva jobba i det vädret! men en liten glimt av solen fick jag innan jobbet och lite efter jobbet! Jag och emma gick och satte oss på båtbryggan efter att jag slutat.. Sen var det bara hem och softa.. Nu ska jag snart börja jobba igen. Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin midsommarhelg!!

Sen vill jag önska min mamma och pappa en bra resa.. dom åpker idag och ska bila lite i europa!! Hoppas ni får underbart så hörs vi av.. PUSSSSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0