När du strippar och klär av dig är det samma grej

åhh vad fina alla var på balen!! jag bara längtar tillbaka till min egen bal för 2 år sen.. 2 ÅR SEN!! snacka om att tiden går så jäkla fort!! Och man blir på ett sätt så sur på dom som står där, för man saknar den tiden! För 2 år sen var det jag som stod där, uppfixad till max, i tankarna fanns bara en av de viktigaste dagarna i ens liv, studenten! Och man var klar med allt i skolan och under den sista tiden var det bara chill som gällde.. Det gjorde ont att se när 91erna gjorde allt det där förra året, och på ett sätt gjorde de ont i mig nu också, oh lord börjar verkligen känna mig gammal! Nästa år ska ja fan sätta på mig en balklänning fixa till mig och va med i minglet utanför.. haha alltid nått!! Efter balen åkte jag och A till burger king och åt.. bakismat or what? Sen drog vi hem till henne och kollade på film. Haha jag somnade i början av filmen, men vaknade till liv igen och kunde kolla på resten.. nu ligger jag i sängen och tänkte ge mig på att sova.. så godnatt mina vänner!! Det väntas storfest i eskilstuna ihelgen!! SES DÄR ALLA


Bildler från min bal

Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Tips som alternativ till en manlig strippa: http://slaventommy.blogspot.com

2011-06-03 @ 17:36:40
URL: http://slaventommy.blogspot.com
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

fina bilder!

2011-06-03 @ 20:24:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0