Kanske var det ett moln men i dina ögon blev himlen grå

hoho, idag har vädret inte alls vart lika bra som igår.. men o andra sidan inte dåligt häller.. bara lite grått och mulet! Men jag och Fia började dagen med en promenad upp till utsikten. Det är en utkiksplats lite längre upp! Det är en bit så jag kommer nog känna det i rumpan imorgon!! trainingswoork! Sen annars idag har jag bara tagit det lugnt, börjar ju 10 ikväll och slutar vid halv 4-4! tänkte bara visa er lite bilder från vår lilla prommis så ni får se hur vackert det är.. Nu känns det som att jag bara lägger ut massa bilder hit och dit.. och på samma saker, så förlåt om det blir lite tjatigt! hehe here we go iallafalll..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0