Its something unpredictable, but in the end its right. I hope you had the time of your life










2 år sen jag tog studenten.. 2 fucking år!? vart har tiden tagit vägen? För två år sen nu iallafall s var festandet i full gång.. Vi hade inge vidare väder, men änd¨hade vi ställt upp ett stort partytält hios farmor och farfar och massa av mina nära och kära var där! Dagen var s himla bra. Champangefrukosten, fotograferingen, signeringen, lunchen, AULAN!! föndertvinkadet, utspringet, FLAKET, middagen/festen, och till sist festen.. jag var helt slut efter och sussade sött efter min student!!

Idag har jag iallafall vart en svägn til v-ås. med mathre och pathre, vi var till stadium outlet (som inte hade s vidrae mycket) media markt och ikea typ.. Sen har jag solat på pine på strömsholmen.. Sorgligt nu när man säger hejdå till folk så är der hejdå på ett tag! Jag avskyr hejdån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0