in your head

Sorry för dålig update idag.. började dagen med en liten prommis, halsen är fortfarande inte bra så kunde inte träna.. Sen träffade jag Linnea för fika på stan, vi tog cafe sylvia och det var himla trevligt men framför allt varmt.. Världens väder idag alltså!! Sen träffade jag Anken och vi åkte ut till sundbyholm och solade.. Tänkte ge mig på årets första dopp, men vi kom dit så sent så de va inte riktigt värt det.. Sen hem käka jävligt god drillad mat, sen åkte jag iväg med syrran till henne klass-mates.. As kul vi drog ner på stan, kollade på duo jag,, som förövrit spelade lite i sälen som jag såg.. jävligt bra cover band!! sen dansa vi loss lite innan jag cyklade hem i mörkret, och omfg vad jag fryser nu alltså!! tog inte med nån jackjävel ut för jag orkade inte släpa så mycket när jag cyklade iväg i sommar solen.. Men hur som hällst har jag haft väldigt trevligt idag, men killar är fortfarande skit.. ursäkta! men så är läget!! puss och hej leverpastejj.. dreeeam onn vi ses imorrrn!!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0