First day at work

Haha såklart så skojjade jag igår när jag visade bilderna.. det är ingen snö och sånt här, men det var dock inte så bra väder vi bemöttes av första dagen.. massa regn!! Igår kväll jag jag ner till fredags discot, och fyfan vad mycket folk det var!! helt galet! Det var som en liten deja vu från mitt första disco förra sommaren, då alla var drit fulla och det var inte jag! men det var jätte kul att träffa så många igen som jag inte träffat sen jag åkte hem! dessvärre blev det världens slagsmål.. jaja sånt händer här med.. bara inte lika ofta! Nu ska jag gå ner för min första dag på jobbet.. nervös?? JA! men förhoppningsvis kommer allt när man väl kliver in där för att börja..


molnigt men vackert!


kaffe på cafe ole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0