feels like home

Alltså omg!! OH MY FUCKING GOD vad vi har haft att göra idag.. Jag skojjar inte när jag säger att vi hade en helt full restirang från princip 13 - 21.30!! Folk var galna.. och hungriga förmodligen.. Det tog aldrig slut! Folk hann kapt resa sig från borden först nya kom och satte sig där! Jag fick sätta mig för första gången efter 22 och då åt jag också! innan det hade jag bara sprungit.. upp och ned.. ut och in ned och upp in och ut!! Slutade vid halv 1 iallafall sen nu är jag hemma och ska sova! Igår var det också mycket att göra, men inte lika mycket! men jag kastades in i en rush och vips på en timme satt allt igen som jag var rädd att jag hade glömt bort. Så nu känns det som jag har vart här mycket längre än bara 2 dagar!! Så än så länge känns de här bra! Nu kommer det bli mycket lugnare på jobbet hela juni, sen i juli drar de förmodligen igång igen.

Jag har hunnit varit ute dom här 2 dagarna också.. haha såklart! Men jag har vart lugn båda dagarna.. Ingen riktig sanna fylla där inte, men ändå kul att få ut och träffa folk.. Men längtar ändå till min första riktiga fest här! då jag inte slutar jobb kl 00 utan en sån jag hunnit för-för festa förfesta och festa! haha i helgen kanske? Nu ska jag sova, men har fet sovmorgon imorogn vilket är super skönt, för jag måste verkligen duscha! syrran börjar också sent så vi får se vad vi hittar på! Godnattt från en mörbultat sanna!!


Min resturang..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0