and dont you let me go, let me go tonight

Igår började jag inte först 5 så då tänkte jag att jag kunde ställa kl i tid och göra någonting utav dagen.. men vad möts jag av? Ett tjockt lager dimma och regn! Tog mig upp iallafall och började tvätta. Sen tog jag mig i kragen och gick ut och sprang i spöregnet och lagade sen matlåda.. så lite fick jag ut utav dagen iallafall.. Jobbade till 12.. Och nu i 2 nätter irad har jag sovit jätte oroligt. Vaknat upp av minsta lilla ljud eller rörelse. och kan inte somna om.. Vaknar upp av drömmar att folk står och kollar på mig osv.. Hoppas de blir bättre snart! Idag börjar jag jobba halv 2- tidigast halv 9.. Och dte gör ändå inget för det är regn idag med! hade så bra, ni som är i varma och soliga sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0