We dont sleep when the sun goes down

hallo på er mina kära och förhoppningsvis efter min dåliga update trogna läsare.. Vädret här i geiranger är lovely.. vafrt fint väder i massor av dagar nu.. i like.. jag ör ledig imorogn och det skulla bli svin fint väder men nu vet jag inte för de hade ändrats eller nått.. det visar sig, men om de regnar blir jag fan arg! Igår så blev jag lite spontant sugen på vin så jag beslutade mig ganska sent för att gå på vinkvällen... och det var vekligen ingen dålig ide!! fyfan vilken kväll i say!! mycket folk på villa och gott vin, vid stängning så var vi påväg hemmot.. men!! det kom några killar och sa att det var efterfest på bryggan.. efter ett tag beslutade vi oss för att gå dit och kolla läget.. det slutade med att vi kollade på snyggingar när dom badade i fjorden, och att vi åkte på en liten båt tur.. jag fick till och med köra! När vi lessnade på det var vi påväg hem än en gång, men när vi går förbi geiranger hotells å skriker npn på oss från fönstret.. så vart det våra mingel från villa.. så vi hängde lite på deras hotell rumt ill en sådär 6 halv 7. Haha tredjegången gilt kom vi hem iallafall och kunde sova.. började jobba 11 imorse men det gick fint, vädret gör en så glad så efterjobbet åkte vi till västerås och satt i solen och drack kaffe oct glass.. livet säger jag bara!! Sen har jag skypat med Mamma idag också







bilder från våran båttur inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0