Tonight Im gonna have myself a real good time

idag har vädret varit super fint här i geiranger.. och det gör det här stället så fint.. det är det som gör att man inte vill åka härifrån och när man väl gjort det komma tilbaka!! men det är det här vädret som är så sällsynt här! Så idag mår jag bra.. efter jobbet idag så gick jag ut på bryggan och åt glass i solen med fia och Fanny.. Fia gick sen iväg til jobbet och jag och fanny låg kvar där, och somnade!! jag vaknade av rakegterna som smälls för att säga hejdå till båtarna. Nu har jag ätit och ska snart fixa mig för kvällen, branchkväll på olebuda väntas och hör och häpna, idag ska jag faktiskt ut!! WIIIIEEPII. men ska ta det lugnt med tanka på morgondagens resa till Ålesund.. see ya laters aligators..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0