today i dont feel like doing anything

exakt så har jag kännt idag! och igår.. det blev en hemmakväll för min del. Jag varken orkade eller kände för att gå ut. Så med andra ord sov jag ändå rätt mycket inatt men när jag gick upp idag vid 10 så var jag helt orkeslös. Gick upp åt frukost men la mig efter det igen.. och där låg jag hela dagen,, orkade inte göra något, orkade inte umgås. Vid 5 var det dags för paintball så jag tog på mig och gjorde ett försök att gå dit.. men jag mådde piss av att baa gå dit och huvudet snurrade med mera så jag nöjde mig faktiskt med att bara kolla när de andra krigade.. ok nu tycker nog folk att jag inte var med för att jag var för rädd eller så och ja jag var väldigt rädd, men om jag inte skulle mått dåligt så skulle jag lätt vara med! såg faktiskt sjukt kul ut! efter det gick jag och sov igen, nu har jag vart nere hos linus och ätit lite och tänkte lägga mig nu.. och hoppas på att jag mår bättre imorgon.. jag börjar iallafall inte först 5 så jag hinner sova ut iallafall:)


Linus och Sofia var iallafall med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0