This is how they made me

alltså min dator har typ pajjat eller nånsting!! varje gång jag glr nånting så blir det sidan svarar inte typ.. kan de va nå virus eller nått?? NBu sirter jag iallafall på syrrans dator, hon får besök nu de närmsta dagarna och lämnar mig själv. hur ska jag klara mig? slutrade jobba halv 6 idag iallafall och nu sitter jag ute i solen och funderar på vad jag ska göra ikväll.. kanske gå på nån promenad eller något.. eller sova! haha I fredags vankades det ju födelsedags fest för emsii som fyllde år. himla trevlig kväll må jag säga.. lördagsen så jobbade jag och tog det sen lugnt på kvällen.. Sen igår så var det branchkväll igen men jag tog det lugnt eftersom jag öppnade idag. Imorgon är jag ledig och jag får se vad som hittas på.. nu ska jag försöka göra något iallafall. hade bra:)




vi hade fixat middag tills emma slutade i fredags


och tårta såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0