letar efter något att säga som kan ändra allt

Hoho, kvällen igår blev en utgång iallafall! vi började med pizza och öl på laizas. och vädret var ju bara så underbart! Sen efter det gick vi vidare mot villa de sving och drack lite baylies kaffe och mera öl! Sen när vi kom hem så var förfesten i fullgång här hemma så de va bara kila med ut! efterfest bjöds det också på! den kan diskuteras.. kul till en början men a.. lykcad kväll iallafall och så gott med laizas pizza!! MMMMM:)

Idag har jag jobbat, kom precis hem och vädret suger balle.. Molnen hänger sålågt så det är knappt att det regnar utan man går mest igenom ett moln som gör att man blir blöt! haha Folk ska ut men jag har faktiskt inte bestämt mig än.. skulle kunna tänka mig att bara ligga hemma idag faktikst! så änsålänge är kvällen oklar, jag är ledig imorgon och vet inte vad jag ska göra.. förutom paintball med jobbet på efter middagen.. HJÄLP? i'm scaerd..






God öl för än gång skull.. och inte äckel DAHLS....


Mummmmms!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0