i en värld som blivit så hård

Alltså det här som hänt i norge är ju bara helt sinnes!! att nått sånt kan hända så nära.. det är sånt som typ bara händer i amerika.. eller på film!! hur kan en människa vara så jävla dum i huvudet? helt tappad!! jag fattar inte hur mycket hat det kan finnas i en människa så att den kan göra någonting sånt här? alltså jag kan inte ens döda en myra utan att få skuldkänslor.. och skjuta ner 85 helt oskyldiga människor helt utan anledning.. han förtjänar ett öde värre än döden! Jag hoppas att alla, eller såmånga som möjligt tar sig tiden har har en tyst minut för norge imorgon. Jag vet att det inte gör nån skillnad eller egentligen inte spelar någon roll, men man kan göra vad man kan för att visa att man bryr sig! mina tankar går till dom som var med och anhöriga!!

annars då? jod livet rullar på här i g-town.. vi fick in en föaddermus i resturnagen igår som var helt gaalen! så vi fick jaga fladdermus till halv 1 inatt.. eller a min uppgift var att stå ute och skrika men det klarade jag av jävligt bra!! usch vilka jävla djur dom är, och jag hoppas verkligen inte jag behöver vara med om det igen!


ser det här ut att vara i oslo eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0