Every Teardrop Is A Waterfall

Idag har det regnat i princip hela dagen.. regnade igår med.. ibalnd orkar man bara inte med allt regn, allt känns så grått och trist då faktiskt.. plus att jag känner mig halvdålig i kroppen, eller jag har känt miogh dålig i flera veckor nu så jag har inte tränat nånting för det skulle jag helt enkelt inte klara av! Vet inte vad det är.. Som igår när jag vaknade upp mådde jag skitdåligt, sov för det första till halv 12, vilket jag aldrig brukar göra och jag var helt orkeslös och hade ont lite överalt.. men jag känner mig inte sjuk på nått annat sätt? det är så jag har mått hela tiden, jag har inte ont i halsen inte så förkyld eller nått sånt.. men jag känner mig bara dålig i kroppen. Well well imorgon är jag ledig då kanske jag kan få lite ny energi.. eller nästa hela då min kära mammsi och pappsi kommer för att ta fia ifrån mig!! jajamän då blir jag själv här. Men dom kan iallafall komma med lite energi till mig! Ett skepp kommer lastat, med vadå? LITE ENERGI TILL SANNA:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0