all things happen for a reason

Igår så var det fredagsdisco på cafe ole, och jag var ledig.. men jag var INTE ute!! surprised? jag kände inte alls för det faktikst, så jag stannade hemma och hade en choklad och oc kväll! Vilket resulterade i att min världens godaste choklad tog slut!! men de va de värt! mumms.. så imorse vaknade jag skapligt så jag gickut och gick såhär på morgonkvisten.. sen har jag jobbat hela dagen.. och inte blir det utgång idag häller.. men imorgon tänkte jag nog försöka ta mig ut.. sen på måndag kanske det blir en tripp till ålesund!! ska försöka iallafall..

Jag har föresten färgar håret som jag inte visat än.. syns inte så bra på bilden men blondare är det allt.. skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0