what a day

and what a night!!! jag och Emma skulle egentligen vara lediga idag, tillsmmans. så vi had eplanerat värsta dagen, vi gick även ut igr för de skulle va så jävla soft att gå ut och inte behöva jobba dan efter! Så vi dro till harrys och hade så jävla kul, vi drog på efterfest och hade så jävla kul, men imorse vid 10 ringer dom och säger att jag måste jobba.... så jävla kul?? Nej vi fick lifta hem imorse, fixa sig snabbt som fan sen springa till jobbet.. och där får jag skit för att jag är 10 min sen typ.. ajja dan gick bra iallafall och vi hade så himlamycket nu på kvällen. Men fysatan vad kul det var.. jag gillar verkligen att jobba med sånt här, man träffar så himla sött folk hela tiden.. Som idag tillexempel några som vart innne och käkat lunch många gånger som är as trevliga.. hade gift sig igår!! och åh jag blev så glad:D Så nu ikväll hade vi fullsatt, och då måste jag tillägga att en tjej är i thailand och en var sjuk (henne jag fick hoppa in för) och jag är så jävla slut.. mina fötter dödar mig och jag är så trötttt! och jag börjar kl 10 imorgon ovh får inte sova ut.. och jag behöver duscha håret för det har jag inte gjort på 1000 år men hinner jag det då? jag är fan så jävla äcklig! haha


såhär var en fisk i dag som vi fick in.. den blev fiskad mitt i maten :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0