telefon med mami

tja tja blogggen! idag är jag glad för idag mår jag så gott som bra! så bra jag kan må efter halsfluss iallafall.. halsondet kommer ju vara kvar ett tag men sånt man får leva med! Idag har jag duschat, ohh lord vad det var skönt! ni vill inte veta hur äcklig jag måste vart efter all jävla feber.. jag har bäddat rent och fortsatt tvättat, så ja jag känner mig piggare och frächare iallafall!:) Kära mami ringde mig och vi satt och pratade om allt möjligt. Planerad emin helg som jag kommer tillbringa i mitt kära hem. åhh lilla mammsen och jag har pratat i telefon minst 100 ggr sen jag blev sjuk, hon tyckte synd om mig och ville se hur jag mådde hela tiden.. hur söt??? snart tänkte jag iallafall ta att gå ner till jobbet en sväng och se fall de händer nått kul där, jag orkar inte sitta en sekund till i denna soffa och inte göra något! så hoppas det är bra med er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0