smile like you mean it


Den här känslan som Jag har är inte min
Den blev kvar, är den din?


Hemma från jobbet nu, gick ok var inte sådär jätte mycket att göra så de va skönt.. imorgon börjar jag 10 sen ska ja vara kvar till stängning också för en av tjejerna har sin familj här så hon vill vara ledig så mycket som möjligt. och det förstår jag för det kommer ja också vilja vara när men underbara familj kommer! Endel har gått ut idag, men ärligt så skulle jag aldrig palla det. Ni kan numera kalla mig jobbaholic.. Snart är det sängen som gäller för mig, jag har bestämt mig för att jag inte ska gå ut nåntng alls först tidigast nästa helg.. om ens då! Den ni!! så mycker mer har inte jag att säga härifrån stugan.. ha en trevlig fredag gott folk och sov så gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0