REVLON

Nu är jag hemma från matcherna, kul att kolla på innebandy igen men man blev skapligt sugen att ta en klubba och lira igen! herrarna förlorade men damerna vann! wohoo mina flickor är så duktiga! Nu är det tagga för ikväll som gäller ska väll börja smutta på vinet nu då..

Igår köpte jag den här bollen, jag hade sån när jag hade blondare hår med lite silver schampo effekt, men nu när jag har lite mörkare hår och känner att det börjar bli trist när man inte kan färga det lika ofta så testade jag köpa den bollen med lite färg, så de  skulle bli lite frächare och jag tycker dte blev skillnad redan efter första gången... Love it kan jag säga.. revlon är ett underverk alla borde ha en sån!! punkt slut

nu ska vi börja dricka är hemma.. vi hörs och ha en trevlig lördag allesammans!!det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0