pestsmittad

Förlåt men min dator är typ pestsmittad så jag har inte vågat använda den, emma som är magsjuk har använt min dator och då vågar jag inte röra den! Men jag lever och jag mår bra:) Snart ska vi till chefens hus och laga tacos emma är ju sjuk här å vi tar det säkra före det osäkra och lagar mat där istället eftrsom dom inte är hemma.. Myyspys! Imorgon är jag ledig och på tisdag har jag inte festat på 2 veckor.. låter det som jag? Njeeee vette fan vad som hänt, min mamma tycker jag växt upp så ja.. jag kanske är vuxen nu då :) Nu lånar jag manges dator i väntan på att segot ska byta om så vi klan gå och börja med maten.. ska försöka desinfektera min dator imorogn så jag kan använda den igen.. hade så bra och förlåt igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0