new in..

åhh gud, nu har jag intagit soffläga efter en helt ok måltid! jag har nämligen en tendens att äta alldeles för mycket, jag känner inte av att jag är mätt först jag är typ as mätt! kan va rätt jobbigt ibland.. Men nu har man fått mat i magen iallafall och nu är det handboll för hela slanten. Jag var ledig idag med, min chef tyckte att jag inte skulle börja jobba för tidigt och bli sjuk igen. sött tänkt men efter att vart hemma många dagar nu så är jag rätt rastlös som ni kanske förstår.. men jag och mange åkte ner till sälenbyn och gick till stadium outlet och kika. Där införskaffade jag mig ett par nya sköna mjukisbyxor. Sen skulla han till apoteket och ojj där råka jag visst hitta en hudkräm som jag bara var tvungen att köpa.. jag kan va en riktigt sucker för hudkrämer, men det är ju faktikst nått nödvändigt som alla borde ha! Sen att jag redan hr 2 stycken här hemma är ju skitsamma!!
Sen gick vi på afterskin, dock nykter och utan skidkläder men det var kul för det:) det var vll i princip min dag och imorgon ska jag tillbaka till jobber igen! SKÖÖÖNT! sen på torsdag kommer jag hem, suck on that!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0