min familj

Nu har jag jobbat klart för idag, och vet ni? IMORGON ÅKER JAG HEM!!! jag åker hem till min bästaste mysigaste underbaraste familj, och jag kommer får krama dom hur mycket jag vill.. ska bli så himla kul att få träffa dom och alla vänner igen! kolla på innebandy gå på innebandyfesten mitt gamla liv kommer tillbaka över några dagar! wiiiiiieeee ska bli så kul! åh min lilla syster yster, har inte träffat henne på 11 veckor, det är ungefär lika länge som jag var borta i somras! Och lilla mammsen och pappsen! linus och skitungen får man ju inte glömma hälller. I'm sååå happpy och jag kommer vara ännu mer happy imorgon, så det så =) Pusss och godnattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0