mange flätar

Nu sitter mange här och har lärt sig fläta hår! hans nuvarande speciallitet måste jag säga :) Idag har varit sån himla fin dag! och det var jobbigt för jag mådde inte så fint. rätt så jätte trött efter nattens bravader men vädret går typ inte att få bättre så man var ju tvungen att ge sig ut i backen. och det gjorde jag rätt i för det var jätte fint och skönt att åka en sväng.. vissrligen så får jag rätt så onti fötterna förstfarande och visserligen så är jag rätt så rädd när jag åker men det kommer väll med tiden antar jag ..

Kvällen igår då? Kul som fan måste jag säga.. Det börja med att jag blev så jävla fucked i fuck the dealer sen så fick jag ride the bus så ja, jag var väll lagom salongsberusad när jag kom till harrys om man säger så.. ne men kvällen var svin kul faktiskt på många sätt och vis.. nu ska jag snart sova är så jävla trött.. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0