ledig

hallå där kött och blåbär!! idag är jag ledig första dagen sen jag vet inte när.. förutom igår då då jag var på utbildning hela dagen och fyfan vad jobbigt det är? Hur har jag orkat gått i skolan så många år? först upp tidgt som fan sen sitta en hel dagg och lära sig saker.. mitt huvud var skapligt slut efter måste jag säga! Men idag var jag ledig och det var så skönt att få ligga kvar i sängen sålänge jag ville, dock vaknade jag 9 och kunde inte somna om.. men jag hade ju iallafall möjligheten att vara kvar. Idag hade jag tänkt att åka skidor men det snöar här så jag är inte så sugen på det faktikst.. jag är rätt kinkig med mitt skidåkande men det är för att jag hatar att frysa och dessutom har jag hela säsongen på mig att åka. Imorgon är det utbildning igen med prov som start. Så det blir en lugn kväll, igår kollade vi tjejer på twilight och satt och gregla så kanske blir det idag igen :) Jag måste bara säga att jag är så jävla stolt över mina flickor där hemma som vann bortamatchen i söndags med hela 17-3 med endast 8 utespelare!! BRA KÄMPAT TJEJER!! Nej nu ska ja damsuga lite här hemma och så.. ser ut som en svinstia eller värre!


När jag låg och morna mig imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0