krångel

hejhej, vill bara säga att jag har problem med mitt internet har vart trasigt sen igår och så satt jag och skulle laga det idag, men de gick inte så ja lacka järnet... sen när jag slängde ifrån mig datorn så helt plötsligt hoppade det igång.. då ligger bredbandet mot soffan så alltså så är de nå glapp så den sitter typ löst kanske?? Mekanikern har talat..

Hur som hällst så igår tog jag det bara lugnt, åt pizza drack nptt glas vin och åt choklad.. sen sov, jobbade ju idag men vet ni??  jag fick sluta tidigt. redan kl 5 så då när ja kom hem städade jag och bädda om och sånna grejer jag inte hunnit med innan.. så skönt! älskar att lägga mig i en nybäddad säng:D imorgon ska jag upp jätte tidigt för att gå på sån alkohol utbildnin, jag ska vara där redan 8.15.. poor me!! undra fall jag ens kommer upp.. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen sedan lägga mig! Idag kom min syster hem frpn gotland btw.. welcome home sis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0