jävla drömmar

alltså jag är så less på mina drömmar!! helt ärligt ge er. jag vill inte tänka på de nu, så kan ni snälla sluta drömma om det!!? (ja skitso tjej som pratar med sina drömmar) Idag har jag noll motivation! Jag börjarj obba alldelses strax men jag känner inte alls för det. Jag vill bara ligga hemma och begrava mig under täcket eller något. idag orkar jag helt enkelt inte med något.. faan vad sämst det här kännns. Men jag får väll ta att pallra mig ner till jobbet och dra på mig ett leende. Idag är det fredag och med det menas att jag inte träffat min syster på 8 veckor!! saknar dig min kära syster yster



Jätte gammal bild på mig och min syster när v jobbade tillsammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0