GRATTTTTTIS

Gratttis min kära blogg på 1 års dagen!! idag har jag haft min blogg i ett år och jag tycker ändå att jags kött den rätt bra, jag har haft mina svackor här och där men come on.. vem har inte det? stort tack till alla er som följt den och hoppas ni haft roligt, tråkigt och skrattat och gråtit med mig.. hehe nedå! men ni är välkomna att tycka fritt om vad ni tycker.. kommentarer är alltid roligt att få;)

Nu är jag iallafall hemma efter en dags resande! och ja återigen har jag klarat att ta mig från punkt a till punkt b utan problem.. eller a problemfritt kan jag ju inte säga att det var då pucko jag råkar skriva ut biljetten till hemresan imorse, och kommer på det när jag sitter på bussen! SMART SANNA. Men det gick iallafall jag kunde visa biljetten på telefonen och så.. men gud vad nervös ändå, en e biljett uten biljett liksom? Well well jag mötte upp mamma i västerås där hon hoppas på tåget då kunde jag även gå och kissa första gången på 6 timmar!! Sen har vi haft mys här hemma, fia, erik linus och neo var också här. jag är helt slut nu ikväll så nu ska jag lägga mig och tagga för en dag imorgon som är fullspäckad med allt möjligt.. klona mig någon? Hur som hällst är jag jätte glad över att vara hemma och dom här dagarna kommer bli super sköna.. det känner jag på mig!:)







Här är då dom olika headersena jag haft genom året.. har ni någon favorit kanske?

Kommentarer
Postat av: Sofia

nummer 1:) men det vet du redan;)

2011-01-28 @ 09:17:04
Postat av: lillcattis

åh va kul :) hallå sanna snart får vi ses i sälen hörru :)

2011-01-29 @ 08:53:10
URL: http://caattis.blogg.se/
Postat av: Mikalsimone

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-31 @ 08:44:37
URL: http://mikalsimone.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0