good times and bad times

alltså FÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅT! förlåt för sån dålig uppdatering och förlåt för att min blogg måste vara jätte tråkigt just nu.. Men iband har jag verkligen inte tid att skriva.. eller som i lördags ork.. Men jag ska försöka bättra mig, det lovar jag! På sistone har det som sagt blivit rätt mycket jobb och när vi jobbar jobbar vi 10-13 timmar och som igår hade jag 10 min på mig tt fixa mig efter jobbet sen skulle vi iväg och käka med jobbet, sen skulle vi ut på harrys sen hem och sova sen upp och jobba igen, förstår ni? känns som jag har hur mycket som hällst att skriva om nu, och om jag skulle skriva om allt jag hade på hjärtat skulle det bli ett tusen meter långt inlägg som inget skulle fattat ett skit om! Jag kan väll börja med att berätta lite hur jag mår.. Som rubriken säger, i livet har man good times ooch bad times, ibland mitt imellan dom 2.. Jag skulle mer kalla att jag är inne i bad times nu alltså.. varför vet jag inte, men känner mig allmänt tråkig och så.. irriterad på grejer! ibland skulle jag bara vilja åka hem och skita i allting, men ändå vill jag inte göra det ör vad skulle vara bättre där hemma? jag är bara så trött på så mycket just nu, bland annat mig själv, men andra saker med.. så på så sätt känns allt lite jobbigt.. inte jobbigt att vara här, men jobbigt!

ska jag kanske berätta lite om mitt nyår då! Jag jobbade på dagen, vi hade så sjuuuukt mycket att göra, över 80 lunchgäster på 2 timmar, och då är det fina sällskap vi snackar om, von sydow familjen hade jag! vi kunde stänga igen vid sex-sju och då var det åka hem och skynda sig som fan att fixa sig, sen åkte vi och käka på rådhuset, 4 rätter middag och den var helt ok tycker jag. Och jag smakade allting! löjrom rått oxfilekött bland annat!! bra va? Sen efter mpnga glas champange en halv flaska vin och några cider gick vi till harrys för att sen dricka ännu mer! så mitt nyår var rätt bra.. slutet behöver vi inte nämna här...

NYÅR 2010
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0