frammme

Hej nu är jag framme på pertvägen igen efter 6 timmars resa.. Sen kom jag tillbaka till jobbet och hade vinprovning nu ikväll! men resan gick fint, mycket segare in hemresan. men de va väll bara för att då hade jag något att se fram emot, och nu skulle jag bara tillbaka liksom.. missförstå mig inte, det är inte så att jag inte trivs här.. men a det var bara rätt jobbigt att åka.. Men nu är jag tillbaka till vardagen igen och jag drar igång att jobba imorgon så de här veckorna kommer gå fort. Jag känner att jag kan ha tagit vissa beslut lite för tidigt.. och a jag är trög ibland bara.. riktigt trög!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygg blogg:D

2011-02-01 @ 17:06:34
URL: http://amandavea.blogg.se/
Postat av: sofia

och den dåliga uppdateringen fortsätter...;)

2011-02-02 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0