fågel fenix född som ny

som jag skrev i torsdags så kände jag mig dålig, och nog blev jag dålig allt.. hela fredagen låg jag i sängen och kallsvettades fick byta kläder ex antal gånger hela lördagen åkte jag till vårdcentralen och fick vet aatt jag hade halsfluss.. bajs på det!! känner mig dock bättre idag men är inte tillbaka på jobbet först på tidag och de är inge kul att va hemma själv hela dagarna.. :( usch på att vara sjuk! jag och mitt imunförsvar verkar inte alls vilja samarbeta i detta nu? måste fixa en hel del vitaminer och skit som jag kan äta så min kropp blir bra igen, nu har jag minsann inte tid att vara sjuk nått mer! Men vet ni en sak? På tordag åker jag hem:D det ska bli så oerhört kul att få komma hem över en helg och herre vad jag saknar alla!! Åhh jag vet inte på hur länge jag inte träffat min syster på och åh mi familia och mina vänner! kommer bli underbart det känner jag på mig..

nu tänkte jag passa på att lägga in lite bilder från fesligheterna i tisdags.. har inte riktigt haft tillgång till det tidigare.. men jag tänkte bara skriva tat jag lever iallafall, men usch vad dåligt jag har mått! halsflusss är ine vidare alltså!!




tro inte att jag är ett skelt mongo som inte vet vart kameran är.. utan vi tog kort med 2 kameror samtidigt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0