ansvarig alkoholservering

Jarååå utbildningen är klar, och jag fick godkänt! Men fick ett jävla fel på provet och det stör mig, jag mebar ett fel? då kan man lika gärna ha 0 fel eller hur? jaja nu kan jag faktiskt servera alkohol på ett ansvarigt sätt, så att min kund mår bra.. win win, så att säga och inte win lose, som kan ske om han blir för full har jag fått lära mig.. dagen har varit rolig faktikst.. jätte intressant föreläsare som var både rolig och intressant att lyssna på, vio gjorde olika övningar och teatrar typ.. så dagen gick fort.. och så jävla skönt att inte behöva gå upp så tidigt nå mer! halv 8 är inte mäsnkligt fan! ikväll blir det bowling.. kanske nån öl? får se beror på vad jag känner.. imorgon är jag tillbaka på jobbet igen och det ska bli kul, har dock inte så mycket att göra på jobbet, rätt dötid på jobbet, inte många folk i sälen just nu så.. ikvälll blir det nog bowling iallafalll.. men jag är rätt sef u huvudet efter all konflikthantering idag.. det var det föreläsningen var om idag.. så sjukt hur endel saker bara är liksom.. som visste ni att om jag säger nånting uppfattar andra det av 70% av kroppsspråket 20% av tonfallet och endast 10% av vad jag faktikst säger.. inte undra på att det kan ske missuppfattningar? och av alla konflikter så är 70% baserat på just missuppfattningar.. det ni.. nej nu ska jag och mitt överbelastade huvud vila.. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0