älskling tillbaka

Halloj, nu har jag äntligen fått min lilla älskling tillbaka! desinfekterad och klar! Och ojj vad jag saknat min lilla babe! Men nu har jag den framför mig igen så nu kan jag blogga som vanligt igen!:) ja vad har då hänt den senast? I måndags hade vi taco kväll då, riktigt mysigt. Igår var jag ledig och passade på att gå ut och åka lite då.. fast det typ var världens storm! Jag lovar blåste som fan. men 2 åk åkte jag innan jag gav upp, det har ju vart plusgrader här uppe så de va typ is i backen.. inte ok! Sen idag har jag jobbar men jobbade bara 4 timmar för det är så sjukt lite folk här uppe nu.. iallafalll som vill äta hos oss. så då bagav mig mig iväg på ett littet mission impossible. Leta efter sminkborttagnings pads, sånna jag haft i typ evigheter. Efter många om och men hittade jag några liknande så jag hoppas dom funkar. Vad är jag i för håla liksom? ofta ett ställe i hela sälen typ har pads? Imorgon är jag ledig igen så då hade jag tänkt åka en sväng då med.. om vädret tillåter det vill säga. och ikväll är det ju p- tisdag på harrys. Var 2 veckor sen jag festade nu så nu gäller det alltså! livet är en fest eller vad säger ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0