träningsverk igen?

Idag har jag vart ledig, och då kan ni ju bara gissa vad jag gjort.. tränat såklart! ska ju verkligen ta tag i det här med träning nu så varje chans jag får måste jag ju då träna. Och det känns faktiskt väldigt skönt. Jag gillar träning, och älskar känslan när man har tränat, kan kännas lite jobbigt på ditvägen men under och efter träningen mår man bra! Idag tränade jag med Matilda och vi körde så jävla mycket utfallssteg att jag slår vad om att jag kommer ha feta träningsverken, sen körde vi även lite mage och lite core övningar. och sprang lite som uppvärming då.

Efter det så åkte jag till jobbet och käka sen lånade jag en volvo bil och åkte och gjorde andra ärenden. Bredvid vår restaurang har vi ju volvo där som promotar lite bilar och som man även får provköra. Jag fick iallafall låna volvo s60 och jag är käääär! gudars vilken skön bil det var!! haha men måste berätta en rolig sak, det är en sån bil man kan ha bilnyckeln i fickan, alltså den känner av sen när jag skulle parka så tappa jag nyckeln ur fickan under stolen och hitta den inte.. Så du skulle jag öppna därren och föröska leta men då kom jag inte ut!! Trodde de had enått att göra med att nyckeln kanske inte hittades av bilen eller nått, jag vet ju inte hur sånna här nya bilar fungerar liksom! Nej men sen efter ett jävla tag hittade jag nyckeln men kom inte ut ändå!!! vad har jag gjort för fel? tänke jag, jag hoppade iallafall ut på andar sidan och gick in och berättade som det låg till, så när hon skulle ut och kolla va som va fel fungerade den ju normalt!! kännde mig så dum!!

Nu är jag hemma iallafall och gör ingenting, ska ner till jobbet senare för nå möte se man kan välll inte hitta på nått ikväll.. tråkigt för jag är rätt så uttråkad!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt mössa du kommer att synas i backen!!!KRAM KRAM

2011-02-16 @ 20:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0