schhhhhön dag

min dag idag har vart såå skön! först brak frukost, sen gick jag ut i backen ett tag.. blåste dock väldigt mycket men backen var så jävla skön. ny snö typ och inte alls så isig som den vart tidigare jag åkt.. Sen gick jag till jobbet och drack kaffe, interesting information!! sen hör och häpna, jag åkte iväg och tränade! köpte gymkort så nu jävlar alltså. det var så skönt att träna, men gud vad jag är un traind.. var så svag och svettig!! haha Sprang iallafall 20 min gick 10 sen körde jag lite core övningar lite mage och lite armar. Inte sådär jätte mycket men come on jag vill ju kunna gå imorgon! och tro mig det kommer jag ha ändå. Sen när jag kom hem duschade, och bastade jag. Sen lagade jag pasta carbonara som faktikst för en gång skull blev rätt god. Sen nu har jag setat och mummsat i mig morötts och gurkstänger med taco dip och choklad till freaky friday.. hur bra dag? Den får nog en 8a av 10 iallafall.. Imorgon är det jobb kl 10 som gäller. så ligger det till, ha en fin kvälll allihopppa.. PUSSSS

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0