Saknar

Godkväll på er, jag måste bara skriva av mig såhär på kvällen (natten) jag har så många tankar i mitt huvud just nu att jag ändå känner att jag inte kommer kunna sova... Som vanligt är mitt huvud rätt kaos och det betyder att inlägget kommer vara kaos.. och förmodligen svårt att förstå! Men har ni nån gång saknat det som var så mycket så ni undrar fall ni gjort fel val att inte vara kvar där? eller att man saknar nått så mycket men att man inte insett det först man förlorat det? Jag saknar väldigt mycket just nu, men mycket vet jag att jag kan komma tillbaka till, men att inte veta att man kan komma tillbaka till just något/några saker. Och vetenskapen att veta att det var just ditt val som gjorde att man inte kan återkomma till det som var.. Jag saknar det som var väldigt mycket. Men med det menar jag inte att jag inte trivs här! Fast ändå att veta att allt ändå på ett sätt har förändrats, och kommer vara förändrat, om jag inte gör något åt det. Och då är frågan, hur mycket orkar jag göra någonting åt det och vad är jag villig att göra. När man inte känner sig själv så väl att kunna läsa av sig själv hur man själv känner i vissa situationer är det svårt att veta vad man vill göra.. Man kanske bara vill ha det man inte kan få.. tills man får det? och sen då..

När vi ändå är inne på saknad så måste jag tillägga att jag saknar er alla därhemma jätte mycket. Och jag är glad att jag har er, och är tacksam att ni finns och ställer upp för mig.. även fast jag inte alltid är villig att ställas upp på så vet jag att jag har er och ni är guld värda för att stå ut med mig!! jag ville bara säga det.. PUSSSSS


Smile like you mean it..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig med!!!Men snart är vi uppe och hälsar på det ska bli kanon kul=)=)=)Jag längtar!!! KRAM KRAM.Pappa hälsar också!!!

2011-02-18 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0