puss och godnatt

vi kan ju börja med festen igår, eller kvällen den var grym.. Om du skulle leta upp grym i ordboken så skulle det finnas bilder från den här kvällen där! så kul vare, vi började på jobbet med middag. Förätten var anklever med bröd och ruccola. tydligen nån dilicates som jag inte var såvidare jätte förtjust i.. men hör och häpna jag smakade! Sen åt vi ankbröst med potatiskaka typ och rödvinssås, första gången jag åt anka, om man räknar bort den jag åt till förätten då.. och det smakade bra.. Till det drack vi vin från 1991 och 1996! och jag som egentligen inte är en rödvinsdrickare tyckte faktikst att det här var jävligt gott! sen iallafall begav vi oss vidare mot cola huset där det var födelsedagsfest. Och där va de mycket kul folk. Nytt folk som man annar inte träffar typ.. Sen drog vi vidare mot harrys och där hade vi en kanon kväll! så tack alla igår för den braiga kvällen!!

Dagen idag då.. Jag har jobbat.. 10-19 funkade bra, förökte vara lite lugn igår med tanke på att jag skulle jobba så om man ialalfall försöker så blev jag inte jätte asfull iallafall! hehe Sen så har vi barakollat lite film och så.. imorogn är det jobb igen så jag säger godnatt för mig...


Taggade tjejer påväg mot jobbet igår..


Jätte taggade för harrys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0