godmorgon typ...

Jobbade bara halvdag idag och guess what vad jag gjorde när jag slutade? Träna hade jag hoppats att jag kunde säga men icke.. haha jag sov! jag var så jävla slut känns som min kropp håller på att dra på dig en förkylning eller så så jag totaldäckade i soffan. Nu får jag inte sova mer för då kommer jag inte kunna sova inatt så ja måste försöka hålla mig vaken, men min kropp vill sova!! Jag och bea ska snart fixa english breakfast till middag så då bli man nog lite piggare!! mmm scones!! Ikväll blire chill med typ nån film och imorogn jobb hela dagen.. mina fucking hörlurar kommer ju fan aldrig nån jävla gång och jag vill ha dom NUUU!! jävla skit:(


En nyvaken jag..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0