färskpressad apelsinjuice

Idag har jag vart och tränat igen, skönt men fan va jag var slut efter.. var så snurrig u huvudet så jag trodde nästan jag skulle svimma! sprang 5 km och gick lite som uppvärmning så de va inte så dåligt iallafall för att vara så otränad som jag? orkade dock inte köra så mycket styrka efter, men lite mage och utfallssteg(!) dum som jag är orkade jag med, och det kommer jag nog få sota för imorgon! Dagen idag på jobbet var lika seg, men de ärrätt fint väder så de är inte så många som kommer in och vill äta lunch.. imorgon jobbar jag 10-16 iallafall och jag vet inte riktigt vad jag ska göra efter, laga nån god mat kanske.. Idag är det en vecka sen vi hade bad taste och fy farao vad jag var så jävla tokfull vid det här laget då.. hade nog precis kört beer pong själv och klunkat i mig massssoor av öl! kul vare!!

På tal om något helt annat så är nog min höjdpunkt på dagen ett glas färskpressad apelsinjuice! kan det finnas nått godare, som dessutom är nyttigt? Jag skulle kunna leva på det, aldrig trötta på det! färskpressad juice är typ det bästa som finns, när jag flyttar hemmifrån ska jag köpa en juicepress direkt ( kan också få i present av nån snäll själ;) ) Nu väntar sängen och en öm kropp imorgon bitti.. nattti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0