aj aj AJ

aj, vad ont i kroppen jag har idag. Jag och bea åkte til gymmet igår och körde ett riktigt styrke pass för hela kroppen. Det var väldigt skönt och så men SÅÅ min kropp gör ont idag. och det har inte ens gått ett dygn! ikväll kommer min kropp skrika! Efter gymmet så bastade vi där och bara tog det lugnt, sen åkte vi hem och lagade mat. Och så kollade vi på den efterlängtade eclipse!! Vi har typ sagt varje dag i 2 veckors tid "ska vi kolla på eclipse ikväll? Jaa det kan vi göra!" men har det blivit av? svar nej! men igår så had evi förbrett oss med morötter och dipp så vi hade en riktig myskväll. De andra gick ut men vi var duktiga (och nyttiga) och stannade hemma. skönt det med faktikst.. men imorgon då jävlar då är det inte lugnt (eller nyttigt) för fem öra! Hörde jag fullt ös medvetslös?



Kommentarer
Postat av: Anonym

NI ÄR DÅ FÖR SÖTA!!!!

2011-02-12 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0