Turn away cause I need you more

Idag så har jag tagit årets första chailatte! tar alltid det under juletid, när jag börja fått julkänsla så idag satt den perfekt alltså! Jag och Johanna gick och kikade lite på stan, kolla julklappar och kläder, men inte fan hittar man nått alltså.. vad har hänt med mig? Jag som alltid shoppar när jag är på stan! fast det kan ju vara så också att det absolut inte finns nått på stan som jag vill ha också. Det blir iallafall att skippa kvällens träning idag, fick veta att herrarna möter strängnäs nu ikväll och det kan man ju inte vara missa! Har inte kollat på innebandy på hur länge som hällst känns det som, så det ska bli kul! nu ligger jag i mitt nystädade rum ialalfall, jävligt skönt.. men det är bara en tidsfråga innan det blir stökigt igen, jag är inte så bra på att inte ha stökigt här alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0