thats my only wish this year

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på en bättre natt inatt! Igår natt lyckades jag få ca 4 timmars sömn max.. Har hållt igång hela dagen idag iallafall så jag hoppas att det inte ska vara några problem. Känner att jag verkligen skulle behöav en ordentlig sömn, känner mig så trött och så nere. Allt känns skit just nu, och så vill jag inte känna såhär nära jul och allt. Men man har sina upps och man har sina downs.. det kommer bättre tider :)
Men ändå kan man inte sluta tänka på hur man vill ha det, eller hur man har haft det. tänk hur livet skulle vart om jag hade gjort andra beslut.. förkyld hade jag förmodligen vart ändå men aa ni fattar.. eller kanske inte skitsamma! Våran julgran har kommit upp idag iallafall och det är ju iallafall lite mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0