Silent night, holy night

Har vart och kollat på Neos luciatåg idag, den lilla skrutten, han var jätte duktig♥ Efter det så har jag gått på stan med syrran, och köpt klart alla julklappar! Skönt att ha det överstökat, tur att jag har syrran som är så duktig på att ta tag i sånt där! Annars idag så har jag bara hängt omkring med lite folk, nu ligger jag i sängen och värmer mig och ska snart äta. skippar träna idag med så ja blir helt frisk! Sen ska ja nog sova tidigt idag. Blev ingen true blood igår för ja är så jävla retarded så jag fattar inte hur man kollar på film på mac! haha tröga jag! Annars så längtar jag som fan till sälen! Ska bli så skönt att komma iväg ett tag faktikst.. Och träffa alla jag inte träffat på länge och äta god mat på gamla jobbet.. Men först och främst längtar jag till julafton..men måste hitta kläder till dess!! Haha fan alltid nått..
lucia tåget.. Neo var bland dom största nu, när jag kollade för 2 år sen var han böand dom minsta..
Hahah ledsen tomtenisse
Mamma och Neo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0