on the airport

hallå hallå på er, nu har jag redan varit här i över 5 timmar och det är bara 1 timme kvar till jaska på planet. Jag har redan gått och satt mig i gaten, folk har ju hittat mina mysiga stolar i min mysiga hörna så de av fullt när ja skulle dit och lägga mig, så då kunde ja lika gärna gå hit sålänge.. Och ojj va gaten ligger in the middle of nowhere! Jag trodde ja kunde den här flygplatsen men jag bara gick och gick och gick.. nu är jag en trappa ner och måste tydligen åka buss för att komma till planet. haha har jag aldrig gjort förut! Alla som kommer ner hit till gaten ( svenskar då ) bara vänder eller typ nej men det här måste vara fel.. det här är ju bara bussar, så åker dom upp igen!
Dagen idag har faktiskt gått oväntat bra, har haft saker för mig hela tiden.. och hör och häpna, inte sovit någonting.. så nu hoppas jag på att få sova på planet!! Det är en lång resa som väntar och jag längtar bara tills ja kommer hem nu och får smörja in mig! haha nej ok de är inte det ända jag längtar till men jag är torr som fan!
Dom har faktiskt body shop prudukter här i peking, så ja funtade på att köpa, men dom hade inte alla smaker och ja ville inte ha nån av dom dom hade..
Jag har iallafall shoppilainen!:D
Det här verkar vara bussen som ska ta oss till flygplatsen.. om jag går ut från bussen och in i planet, då måste det väll räknas som jag vart i kina? andats kinesiskt lukt och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0