Min julafton

Hej, hoppas att ni alla har haft en helt underbar dag med släkt eller vänner! Jag måste säga att min julafton var hur mysig som hällst.. trots att mamma avslöjade min hemliga julklapp till fia, pappa blev utan julklapp och att Neo inte var här och firade!! Haha ok nu kan jag förklara lite mer, jag har ju nämt tidigare att vi har julklappsbyte med släkten istället, så man köper inte julklappar till alla utan man drar lott om vem man ska köpa till! Men iår så blev det något fel och pappa blev utan och farfar fick TVÅ! haha det var nästan det roligaste på hela julen!!
Nu ligger jag helt utmattad i sängen och kollar sällskapsresan. Tanken var att jag skulle gå ut idag men jag mår inge vidare ock skippar det helt enkelt. Så det blev ännu en nykter julafton! Nu hoppas jag på en mirakelnatt så jag är frisk imorgon, för då är det jobb och då har vi nog inte lite att göra så att säga... PUSS OCH GODNATT!!♥
Mi familia hade fixat så ja fick en julstrumpa trots att jag sov hos fia ♥
Jag och älskade sis, stel bild jag vet men den änsa som togs!! haha
Kalle anka med glögg och julgodis
JULMAT!! love it
sliten tjej efter en helt fantrastisk julafton! TACK ALLA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0