let it snow let it snow let it snow

Hur mysigt är inte vädret nu då? Om man bortser från att det är så kallt så man fryser arslet av sig då.. Men SNÖÖÖ:D ok inte för att jag älskar snö, men hällre lite ( då menar jag verkligen lite och inte flera meter alá förra året ) snö än det trista och gråa vädret som de nu vart. Snön lyser upp allt på ett lite mysigt sätt. Nackdelen är att man måste skrapa bilen! Dagen idag har iallafall vart fullspäckad! Åkte till erikslund med mamma och kolla runt där, köpte en ny vinterjacka bla. Sen var vi en snabbis på ikea, passade på att äta där med sen skjutsade mamma mig till tåget så ja kunde ta tåget hem igen. Så träffade jag Pine på stan och fikade med henne, stackarn var sjuk.. KRYA!! sen nu på kvällen har jag vart på födelsedagsfirande.. Nu ligger jag i sängen och är helt slut! ska kolla på dagen julkalender avsnitt sen försöka sova, ja jag är 21 år och kollar fortfarande på julkalendern. Det är faktikst tradition så ja kollar på den varje år, hur dålig den än är! Godnatt och hoppas man vaknar till ett fint vinterland imorgon:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0