in my bed

ÅHHHHHH va skönt det är att ligga i sin egen säng, hur skönt det än är utomlands så slår inget ens egen säng när man vart borta ett tag, och efter min långa resa hem och bara massa sov på flyg så känns en säng helt underbar! Kommer sova som en prinsessa inatt. Resan hem och allt har gått bra, var väldig turbolens när vi skulle landa i sthlm pga vädret men det klarar en tuff tjej som jag.. Så mysigt att allt redan är julmysigt här hemma, och dessutom så hade de möblerat om på mitt rum, min syster hade fått för sig att jag sov på nån currylinje! haha Tack för det iallafall ni är bäst och som jag saknat er mi familia!! Nu blir det sova för fulla muggar för jag är så jäävla trött!! godnattttt
jag sitter typ alltid vid vingen när jag flyger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0